donderdag 1 maart 2012

Stoffenbeurs Zwolle

Gisteren weer naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest. De kinderen h=even naar mijn zus gebracht, zodat ik lekker op mijn gemak kon rondkijken. Ik ben dit keer vooral voor de tricots gegaan. Vind ik toch wel heerlijk om te dragen in de zomer.
Ik heb 3 gedessineerde versies en een 5tal uni tricots. De uni vooral voor een legging of als extra kleurtje aan een jurk/tuniek. De eerste 3 worden waarschijnlijk jurkjes. De gestreepte denk ik een t-shirt ofzo.

Ik vond het weer heel gezellig op de stoffenbeurs. Kwam geregeld mensen tegen uit Kampen, dus da's altijd leuk. En ook weer goed geslaagd, voor mooie prijsjes.


Nu eerst weer verder met de blouse met ruchekraag....Hij is bijna af, maar er zat toch meer werk in dan ik in eerste instantie dacht. Vooral de kraag was lastig om die goed naar mijn zin te krijgen. Binnenkort!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails