dinsdag 19 juli 2011

Nogmaals de Elodie => nr 1 van 7 in 14 dagen




Voor Wendy maakte ik nog eens de Elodie. DIt keer in een grotere maat, want dat was wel nodig. Ik heb dit keer helemaal niks aan het patroon veranderd. Bij de anderen had ik steeds de halslijnen verhoogd, maar eigenlijk is dat dus niet eens nodig. Ik heb alleen de rits in de zijnaad gedaan, zodat ze hem nu zelf aan en uit kan doen. Tsja, ze wordt al groot....







Ik heb er 2 mooie stofjes voor gebruikt en zoals je kunt zien, kan hij goed draaien. Leuke bijkomstigheid van de stofjes, ze kreuken bijna niet! Dus uit de was machine en direct weer aan!

Als je goed opm de foto's kijkt kun je zien dat ze ook haar eerste tand al kwijt is! Ik dacht dat Patrick al snel was, met zijn 1 week voor zijn 5e verjaardag, maar Wendy is bijna iveral sneller mee, dus hier ook. Ze is nu ruim 4,5!

Ik heb trouwens al meer kledingstukken af voor de uitdaging, ik zit nu op 3, maar daar maak ik pas foto's van als ik de hele set klaar heb.
Vandaag hoop ik ook weer een eind te kunnen komen, want het is juffendag vandaag, dus ik hoef ze pas om 14.00 uur op te halen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails