donderdag 7 juli 2011

Karteris in Zwolle

Gisteren ben ik voor de eerste keer bij Karteris in Zwolle geweest. Ik zocht het patroon van de Xenia van Farbenmix. Als je daar binnenkomt wordt je echt overweldigd door het aantal stofjes! En allemaal €5 of €7! Maar daar kwam ik dus niet voor...ik ben doorgelopen naar de patronenwinkel achterin en vroeg om de Xenia. Bleek die dus niet voorradig te zijn. Volgende week hebben ze hem wel weer...
En omdat je uit zo'n winkel toch niet kunt komen, zonder iets te kopen, wat wil je voor die prijsjes!, heb ik toch wat meegenomen. Een leuke voor Wendy, voor de Xenia en een coupon voor een blouse voor Patrick.
Maar nu moet ik volgende week dus nog een keer (wat een straf...)en dan nog maar wat leuke stofjes kijken...ben benieuwd of ik dan de verleiding kan weerstaan...zal wel niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails