maandag 25 oktober 2010

Trui Wendy afgemaakt




Afgelopen weekend heb ik het truitje afgemaakt dat ik voor Wendy had gebreid. Was niet zo veel werk meer, er hoefde alleen nog maar een rits in...

Verder heb ik vanmorgen nog een mooi stofje voor mezelf gekocht om een trui van te maken. Maar eerst nheb ik deze week nog wat anders te doen: de rits van Patrick z'n jas is kapot, dus die moet gemaakt. En ik wil deze week nog 2 patroontjes in elkaar flansen voor de lampionoptocht! Ja, we zijn lekker op tijd! Het moet een soort tuinbroekje/tuinrokje worden de jongens en de meiden.
Verder ben ik nog bezig met een setje voor Wendy en wil ik voor mezelf nog een tricotjurkje maken.
Genoeg te doen dus deze week, hoop dat het lukt met beide kinderen thuis, ivm de herfstvakantie...

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke trui! En wat een mooie kleurtjes. Je hebt nog plannen genoeg voor deze week lees ik, heerlijk!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat hij haar schattig! En dat ze er blij mee is zie je zo! Leuk hoor en succes met al je werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je niet zoveel tijd in een dag kunt stoppen he? Zijn nog zoveel andere zgn. verplichtingen...huishouding enz. zucht...
    De trui voor Wendy is heel mooi geworden,staat haar ook goed, ook op zo'n lief spijkerrokje.
    Ben benieuwd naar jouw stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En was ze er blij mee? Ze kijkt er in ieder geval wel heel blij bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker Gerreke, voor de foto had ze eerst een andere trui aan, maar die wou ze niet meer aan!

    @Catharina, zeker, da's ook precies het probleem: zoveel plannen, maar ook zoveel verplichtingen... vooral als ze beiden thuis zijn, kwas even vergeten hoeveel rommel ze samen kunnen maken, nu ze knutselen allebei zo leuk vinden (met schaar, papier, lijm e.d) Dan kom je aan andere dingen weinig toe... Maar de nieuwe rits zit inmiddels in zijn jas en morgen gaan ze allebei met papa naar het zwembad, dus heeft mama even tijd voor zichzelf :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous. The color suits her perfectly. She's a sweetheart!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails