woensdag 29 september 2010

JOEHOE!! Ik ben blij!!!

Vandaag is het een superdag!!
Vanmorgen naar Zwolle geweest, naar het stoffenspektakel aldaar. Het was er erg druk, maar ben toch nog goed geslaagd. Ik ben vooral voor de wat goedkopere stofjes gegaan en die waren er ook genoeg.Ik geloof dat ik ongeveer 15 stofjes heb voor iets meer dan €50, dus dat is niet verkeerd. De foto's volgen nog...

Daarna moest ik snel naar huis, want vandaag zou mijn nieuwe naaimachine bezorgd worden!!! Tussendoor nog even snel de kinderen opgehaald bij mijn zus (dankjewel Jennie) en maar wachten... En gelukkig, daar kwam het busje van TNT netjes op tijd met 2 grote dozen voorrijden! Een Brother Innov-is 950 borduur- en naaimachine en gratis een Lewenstein 700DE Lockmachine!!! Gebruik gemaakt van deze aanbieding. Ook daarvan allebei volgen nog de foto's als het allemaal netjes geïnstalleerd is. Eerst maar eens kijken of het allemaal werkt en dan moet ik al weer weg naar zwemles met de oudste...
Hoop morgen tijd te hebben om het allemaal eens goed uit te proberen.

Ben er is ieder geval superblij mee!!!

4 opmerkingen:

  1. Nou, lekker genieten van je nieuwe aankoop! En....al een proeflapje gemaakt, alle steken al geprobeerd? Een borduur- en naaimachine in één? Dat ken ik trouwens niet. En ook nog een lock, nou super !!!
    Groet, Hennie (blijft een leuke naam)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You will surely have a lot of fun with your new machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kun je toch blij zijn meet simpele dingen! Ik hoop dat je van de simpele stoffen, weer ingewikkeld mooie dingen weet te maken!

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd...geweldig allemaal!!!
    Ik vind het toch een hele rijkdom dit alles te mogen bezitten.
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe spullen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails