vrijdag 17 september 2010

Eerste najaarssetje voor Patrick


Na wat moeite (eerst de naaimachine kapot en later wou de lockmachine ook niet meer doen wat ik wilde...) is het uiteindelijk toch gelukt met het setje voor Patrick. Beide patronen komen uit de nieuwe Knippie.
Patrick heeft zelf de kleuren bij elkaar gezocht. Kijk eens hoe stoer hij is op de foto!
In de broek zit een gewone rits. Het is de eerste keer dat ik die zonder hulp erin heb gekregen en ik moet zeggen dat dat me heel erg is meegevallen! Zag ik altijd tegenop om die erin te zetten, daarom deed ik er vaak een nepgulp in.
Nu wil Wendy ook zo'n mooi vest, maar dan in paars en roze... Ze zal toch even moeten wachten, want ik heb daar nog geen stof voor. Daar ga ik voor kijken op het stoffenspektakel in Zwolle, 29 september.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,

    Idd, wat een stoere bink! Hij heeft wel mooie kleuren uitgezocht!!Hij weet wel wat mooi is!!

    Het is goed gelukt,dat geeft veel voldoening, niet??
    Op naar het volgende projekt!!

    Enne......29 september is het zooo!!!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Patrick, your Momma is going to busy fighting off all of the girls! No, really, Patrick has lots of charm in his modelling skills and to pick out the right colors-very masculine young man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bewonder je om je creativiteit. Je zoon ziet erg mooi uit. Dat doe ik je echt niet na.

    Ik probeer creatief te zijn met woorden.

    Ieder zijn talenten, maar dit is duidelijk die van jou! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Leuk om weer eens iets voor jongens te zien, dat werkt inspirerend:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!!! De kleuren staan hem inderdaad heel stoer.(mooi).

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails