woensdag 8 juni 2011

Verjaardagsjurk


Tjonge...is er al weer een week voorbij...
Voor mijn verjaardag vorige week maakte ik deze romantische jurk uit de Knipmode van maart, dit jaar. Heb toen ook al foto's gemaakt (laten maken...goed hè ;-)), maar nog geen tijd genomen om het te bloggen, dus bij deze.
Ik vond hem iets te kort, dus daarom heb ik een extra strook aangerimpeld. Nu gaat hij wel iets bol staan, maar ik vind het wel een leuke feestelijke jurk geworden.
Verder ben ik vorige week bezig geweest met het vermaken van kleding. Dat soort dingen blijft bij mij altijd liggen... even een naadje dichtnaaien, jurkje iets innemen die toch iets te wijd is, rokje weer iets korter maken. Het is steeds maar even, maar het moet wel even gebeuren.
Nu kan ik dus weer verder met nieuwe dingen maken. De komende tijd vooral voor mijzelf, want de kinderen hebben de kast nog volliggen met zomerspul. Die krijgen via via nog wel eens wat. En ik heb nog genoeg op mijn lijstje staan met wat ik allemaal nog wil maken, dus ik hoef me nog niet te vervelen (wat is dat eigenlijk...;-))

5 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje, Hennie, vooral ook met de legging eronder!
    Herkenbaar dat het niet zo trekt om de naaiklusjes aan te pakken, maar als het weer gebeurd is, denk je: was het nou zo erg?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een hartstikke mooie jurk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte feestjurk is het geworden en je straalt er helemaal bij ;)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails