donderdag 23 juni 2011

Nog een knoopjurk


Deze knoopjurk had ik afgelopen weekend al bijna af. Ik moest alleen nog "even" snel de zoompjes in de mouwen en de panden maken. Dat ging dus mis...
Ik wilde te snel met de tweelingnaald, waardoor hij bleef steken en jawel, een heel klain gaatje achterliet, midden op het voorpand... Daarom maar besloten om nog een stukje van de zoom te halen, waardoor hij me eigenlijk net wat te kort is geworden, maar met een legging gaat het prima.
Ik heb nu ook de mouwen wat korter gedaan, is toch praktischer. Ik zie alleen wel dat ik er de volgende keer een ander shirtje of hemdje onder moet doen...

Het was een een wat duurdere en ook wat betere stof dan wat ik gewend ben en dat kon ik goed merken. Deze stof verwerkte veel fijner dan het wat goedkopere spul.
Toch kan ik het op een stoffenspektakel oid niet laten om toch wat leuke goedkope lapjes mee te nemen...maar ja, da's pas in september. Laat eerst de zomer maar komen! Daar heb ik nog wel stof voor liggen!


1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails