vrijdag 5 april 2013

Stof gevonden voor bloemenbroek

Bij Karteris in Zwolle heb ik een mooie bloemenstof gevonden voor een bloemenbroek. Ik heb direct wat extra meegenomen, zodat ik er ook een jasje bij kan maken. Die beige stof is de voering voor het jasje.
Deze stof was er ook in blauw met rode rozen, maar in mijn kledingkast liggen toch meer neutrale kleuren die weer goed te combineren zijn met deze stof. Nu nog een goed modelletje uitzoeken. En dan denk ik dat ik eerst maar een proefmodelletje maak, want ik vind het ook zonde om deze mooie stof te verknippen...
Maar toch zal het allemaal nog even moeten wachten. Ik heb mijn naaimachine direct even voor onderhoud weggebracht om even nagekeken te worden. Hij liep niet meer zo soepel. Wordt vervolgd dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails