dinsdag 3 januari 2012

Gelukkig nieuwjaar en een terugblik

Allereerst voor alle volgers en belangstellenden de beste wensen en een creatief nieuwjaar toegewenst. Bij ons is alles gelukkig weer goed verlopen en zelfs rustiger dan andere jaren. Er wordt bij ons in de straat altijd met melkbussen geschoten en meestal begonnen mijn broertjes daar al om 5 uur 's morgens mee... Dit keer hadden ze echter het goede idee om wat later te beginnen, dus konden we zomaar uitslapen haha. Mijn nichtje van 3 wilde het ook wel eens proberen maar dan moest haar moeder wel mee. Zo zaten ze dus met z'n 2e op de bus, terwijl mijn broertje hem aanstak. Share photos on twitter with Twitpic Ze vond het zo leuk dat ze er daarna nog 2 keer op ging. Deze foto is overigens gemaakt door de wijkagent die op dat moment ook aanwezig was. Verder wil ik nog even mijn jurk laten zien die ik tijdens de Kerst aan had. Het is een patroon uit het keuzenummer van november of december 2010. Ik heb er een taftzijde voor gebruikt. Ik vind het erg geslaagd en heb er ook hele mooie reactie over gekregen. De blinde rits in de zijnaad is ook goed gelukt.
Met mijn schoonmoeder heb ik ook meegedaan met een workshop om een kerststukje te maken. Erg leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails