dinsdag 22 november 2011

Verjaardag Wendy

OOOOhhh, ik schaam me diep.... Het is al meer dan een week geleden dat Wendy jarig was en ik heb er nog niks van geblogd...En ik heb de laatste tijd wel meer dingen gemaakt die ik nog niet heb laten zien. Terwijl ik toch elke dag wel even de blogs bekijk, maar gewoon geen zin/tijd hebben/maken om zelf een stukje te schrijven. Nu maar wel dus!
Ze was jarig op de dag dat ook Sinterklaas in het land kwam, dus het was dubbel feest! Speciaal voor haar verjaardag heb ik een Elodie gemaakt in stofjes die ze zel heeft uitgezocht. Veel roze en en paars dus. Ik heb er voor het eerst ook een onderjurk onder gemaakt, waardoor de jurk wat wijder valt. Helaas is dat op de foto's niet zo goed te zien.
Ja, hij draait ook ;-), ze werd er duizelig van, haha. Op maandag mocht ze trakteren op school, maar toen wou ze toch liever haar glitterjurk aan. Omdat ze die anders niet zo vaak aan heeft.
Dit was de buit van haar verjaardag.
Veel knutselspulletjes en spelletjes.

1 opmerking:

  1. Wat een prinsesje is Wendy toch!!!!
    Eerst de schitterende jurk met klok-rok en dan zo'n prachtige glim-jurk, net een echte prinses.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails