vrijdag 13 mei 2011

Bureaustoel bekleed


Vorige week kwam mijn moeder langs met een bureaustoel. De zitting wat achteraan gescheurd en ze vroeg of ik daar een nieuwe voor kon maken. Ik had het nog nooit gedaan, dus dat was even afwachten. Ik heb stof op de markt gehaald en mijn man had voorzichtig de oude bekleding eraf gehaald. Dit zo goed en zo kwaad als dat ging op de nieuwe stof gelegd en nagetrokken.
In een avondje had ik hem in elkaar, maar er moest ook nog een nylon touwtje meegestikt worden, om het weer mooi strak om de stoel te krijgen. Daar had ik wat moeite mee, want dat ging niet helemaal soepel.
Uiteindelijk is het toch gelukt en heeft mijn moeder hem weer naar de rechtmatige eigenaan (haar werkgever!) teruggegeven. Die was er erg blij mee, ook omdat hij al zo snel klaar was! Had hij niet op gerekend. Mooi als je iemand kunt helpen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails