woensdag 28 juli 2010

Blog begonnen

Door alle creatieven bezigheden, waar ik de laatste tijd mee bezig ben ( en de leuke ideëen die ik op andere blogs zie) heb ik besloten om zelf ook een blog te maken.
Ik wil hier foto's van zelfgemaakte dingen neerzetten en ook dingen die ik nog graag zou willen doen. Die lijst wordt steeds langer....
Hoop dat ik hier niet te veel tijd aan kwijt ben, anders heb ik geen tijd meer om alles te maken ;)

De eerste taak die voor me ligt, is uitzoeken hoe dit allemaal werkt en dat zal wel even duren...

En morgen even naar een nieuw stoffenwinkeltje bij ons in de stad. Ben benieuwd. Zoek nog stof voor nieuwe kussentjes die matchen bij de nieuwe lampenkap die ik vorge week gekocht heb.

1 opmerking:

  1. Hoi hennie,

    Ik wil je even welkom heten in het blogwereldje.

    Leuk dt je erbij komt!!

    Je zult er versteld van staan hoeveel je hier leert, en hoeveel vriendschap je via het bloggen zult ondervinden!!!

    Als ik je ergens mee kan helpen....laat maar horen!!

    Groetjes Thea (Crea by Thea)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails